-12 clubs ‘Timotheus’ en ‘De Morgenster’

Beste jongens en meisjes uit groep 4 t/m 8!

In onze gemeente is er ook een club voor JOU! Namelijk ‘De Morgenster’ en ‘Timotheüs’. Ben je nog nooit geweest, kom dan eens kijken. Waarschijnlijk vind je het vast leuk! We hebben een gemengde club op de maandag- en dinsdagavond als je in groep 4, 5 of 6 van de basisschool zit. Op de woensdagavond is er een meisjesgroep voor als je in groep 7 of 8 zit en voor de jongens uit groep 7 of 8 is er een club op de vrijdagavond. We starten vaak in de derde week van september, maar hierover krijg je van tevoren bericht.

Wat doen we allemaal? Nou, daar willen we je best iets over vertellen. We beginnen altijd met samen zingen en bidden. Daarna gaan we samen luisteren naar en praten over een verhaal uit de Bijbel. Daarbij gebruiken we ook een eigen krantje: Clik. Daarna gaan we nog andere leuke dingen doen: een spel of een quiz. En als je het ook leuk vindt om te knutselen, timmeren of figuurzagen dan is de club echt iets voor jou! Ook trekken we er regelmatig samen op uit. Om te beginnen is er aan het begin van het winterwerkseizoen de Startdag. In oktober gaan we al meteen een sportieve gezamenlijke activiteit doen, in december vieren we samen het Kerstfeest in de kerk, eind januari gaan we gezellig samen schaatsen in Dronten en elk jaar is er in het voorjaar een project waar we geld voor proberen in te zamelen. Tot slot wordt er aan het einde van het seizoen een spannende puzzeltocht of vossenjacht georganiseerd.

Kortom: je hoeft je niet te vervelen op onze clubavonden! En neem gerust je vriendjes en vriendinnetjes mee. Iedereen is welkom!

Tot ziens op jeugdclub!

Groetjes, de leiding

In het schema hieronder kun je zien op welke avonden er club gegeven wordt en wie de leidinggevenden zijn. Alle clubavonden worden gehouden in de Oosterkerk, Klaverplein 2 in Elburg van 18.30 uur tot 19.45 uur.

Let op: alleen de woensdaggroep is van 18.45 uur – 20.00 uur.

Als je vragen hebt mag je altijd een mailtje sturen naar: min12jeugdwerk@gmail.com

Groep, Tijdstip, Leiding

Maandagavond
Meisjes/jongens groep 4/5/6

Dinsdagavond
Meisjes/jongens groep 4/5/6

Woensdagavond
Meisjes groep 7/8
18.45 – 20.00 uur

Vrijdagavond
Jongens groep 7/8
18.30 – 19.45 uur

Voor informatie kan je natuurlijk contact opnemen met ons.
Maria Leusink
Tel: 06-15193837