Kids Event 2019

Kids Event/ VBW 2019

Kids Event? De bekende VakantieBijbelweek heeft een nieuwe naam gekregen: Kids Event.

Bij deze nieuwe naam en een nieuwe planning!
KIDS EVENT wordt georganiseerd in de eerste week van de zomervakantie.

We beginnen de week op zondagmiddag 21 juli 2019 in de Oosterkerk. We hopen de kinderen, jongeren, ouders, medewerkers en andere belangstellenden daar te ontmoeten. We mogen daar zingen, ontdekken en leren over Gods grootste schat! Komen jullie ook?

Wanneer is het kids event?
Op 23 en 24 juli 2019 zijn alle kinderen van 4-11 jaar (groep 1 t/m 7) welkom in de grote witte tent op het Klaverplein naast de Oosterkerk. De tieners vanaf groep 8 zijn van harte welkom bij Tiener Event.

Op dinsdag 23 juli beginnen we om 10.00 uur en is het programma om 12.00 uur afgelopen.

Op woensdag 24 juli beginnen we om 10.00 uur, er wordt voor eten gezorgd en om 13.00 uur is er een vervolgprogramma. Die dag wordt waarschijnlijk om 14.00 uur afgerond.

Doel van het kids event:
Het is ons doel om de kinderen op deze dagen “schatten” door te geven. Schatten van en over God. We hopen dat weer veel kinderen hun vriendjes, buren en anderen meenemen. Dat velen het horen dat ze ‘schatrijk’ mogen worden. Schatrijk omdat ze God en Jezus leren kennen.

Wat gaan we doen?
We gaan met elkaar zingen, luisteren, knutselen en als afsluiting kijken en het thema beleven met……?

Samen voor een goed kids event/VBW 2019!
Maar…..we hopen ook dat we weer op jouw hulp mogen rekenen! Dit jaar dus voor 2 dagen in de eerste week van de zomervakantie. Vanaf 12 jaar ben je dus al van harte welkom om mee te helpen.

Wil je het aanmeldformulier dan invullen?
Het formulier kun je hier downloaden

We zien jullie graag bij KIDS EVENT!

Of neem nog contact met ons op:

Onderbouw       :               Dineke Docter en Louise Schreurs
Middenbouw    :               Babette van Doleweerd en Gerlinde Snaterse