Tienerclubs Checkpoint Alfa en Checkpoint Omega

Hallo 10-agers van 12 t/m 15 jaar!

Weet je ook nooit wat je op de vrijdagavond moet doen? Lees dan onderstaand bericht goed, want dan hebben we voor jou iets gevonden! We nodigen JOU van harte uit om elke vrijdagavond (vanaf september t/m april) Checkpoint Alfa en Checkpoint Omega te bezoeken. Dit zijn gezellige tienerclubs waar we op een ontspannen en plezierige manier bezig zijn met onderwerpen uit de Bijbel. Ook bidden en zingen we samen. Daarnaast is er ook tijd voor een leuk spel of andere spannende en gezellige dingen. Een paar keer per jaar gaan we er op uit. We gaan dan schaatsen, zwemmen, een spannend bosspel doen, een sportactiviteit of een dropping. Ook een regionale tieneravond en een bezoek aan de HGJB TOV-avond staan op het programma. En als klap op de vuurpijl is er aan het eind van het seizoen een te gek tienerkamp!
Dus reden genoeg om op vrijdagavond naar Checkpoint Alfa of Checkpoint Omega te komen!

Let op: er zijn twee groepen:

Checkpoint Alfa:
Alle jongens en meisjes van 12 en 13 jaar zijn welkom in de bovenzaal van de Oosterkerk tussen de twee jeugdhonken in.
Elke vrijdagavond beginnen we om 20.00 uur en we stoppen om 21.30 uur.

Checkpoint Omega:
Alle 14- en 15-jarigen zijn welkom in het jeugdhonk van de Oosterkerk, dit is ook elke vrijdagavond van 20.00 uur tot 21.30/21.45 uur.

In september is de eerste clubavond van het seizoen. De uitnodiging met de precieze datum krijg je per post. Zorg dat je erbij bent, want we doen dan een kennismakingsspel om elkaar beter te leren kennen!

Wij als leiding van Checkpoint Alfa en Checkpoint Omega zien JOU graag op een vrijdagavond!

Sheila Ruijs
Noorderwalstraat 15